Huurhuis ✔️

20 juli 2017 - Cape Town, Zuid-Afrika

Vandaag, na de afgelopen dagen zo'n 7 huurhuizen in Camps Bay bezichtigd te hebben, hebben we er een klap op gegeven. De komende 11 maanden gaan we wonen in een heerlijk huis op een klein kwartiertje lopen vh strand (terugweg wel wat pittiger want is een steile klim). Het ligt ook mooi tussen Camps bay high (school Julian) en Primary (school M&V) in. Morgen kunnen we er al in! Dat is fijn want maandag beginnen de scholen en 's ochtends om 07.00  uur vertrekken vanuit de B&B waar we nu zitten, aan de andere kant vd Tafelberg, door het zeer hectische verkeer van Kaapstad, was niet echt een prettig vooruitzicht. Morgen verhuizen dus...

1. Chantal:
    21 juli 2017
    Veere ,mijntje en Julian succes op jullie nieuwe school.
    "Mijntje , een dikke knuffel van Lizzy
  2. Jacqueline:
    22 juli 2017
    Wat leuk om te lezen allemaal!

Grappig hockeyen op echt gras, dat is vast wel even wennen en heel wat lastiger dan op zo'n waterveld bij HCT.

Succes met de verhuizing en op jullie nieuwe school.
  3. Oom Harrie:
    22 juli 2017
    sterkte met de verhuizing; een fijne tijd toegewenst!
  4. Annika:
    Wat fijn om te lezen dat jullie een huis gevonden hebben!!
  5. Sanne:
    23 juli 2017
    Wat goed om te horen dat jullie een eigen stekkie gevonden hebben! Veere, Mijntje en Julian, succes en vooral veel plezier morgen tijdens jullie eerste schooldag. Ik ben benieuwd naar jullie eerste ervaringen. Groetjes Leonie